pondělí 1. dubna 2013

Velikonoční knižní hop


Opravdu, je to tak, Syki uspořádala druhý "Velikonoční knižní hop". I přesto, že jsem měla pro Vás připravenou jinou soutěž, neváhala jsem a zapojila jsem se. Sama jsem zvědavá, kolik blogerů a blogerek se zapojí.
Momentálně přemýšlím, co bych po Vás tak měla „chtít“. A věřte mi, opravdu nevím. Doufám, že to budu vědět, než se dostanu na konec článku :o)

Teď, o co budete soutěžit. Vybrala jsem knihu "Jestli zůstanu" od Gayle Forman. Já jsem knížku četla někdy koncem loňského roku a moc se mi líbila, tak snad se bude líbit šťastnému výherci. Knížku věnuji já a přidám záložku.

PRAVIDLA
* Soutěž probíhá od 1.4. do 14.4. 2013
* Otevřena je pro ČR a SR (případně s doručovací adresou v ČR nebo SR)
* Duplicitní vstupy budu mazat
* Výherce musí odpovědět do 48 hodin na výherní email
* Povinná je pouze registrace, kde uvedete jméno nebo přezdívku s emailem

a Rafflecopter giveaway

Hodně štěstí při "hopování" a přeji vám všem krásné a snad trochu prosluněné Velikonoce!!!


Vaše  Kristiana Alex

4 komentáře:

  1. ráda bych se zúčasnila, ale zrovna jsem si tuhle knížku koupila ve středu v Luxoru. =))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, a zrovna titul, který mám už doma :( Škoda, ale ráda se zúčastním dalších soutěží.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se zúčastním určitě. Knihu vyhlížím už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Keďže som túto knihu čítala tak by sa určite zišlo ju mať aj doma. Musím povedať, že je nádherná a na konci som plakala ako malé decko. A tá obálka? Proste úžas. Musím si veriť, že vyhrám aj keď... ;)

    OdpovědětVymazat

Hlavně slušně :)